KONTAKT
Lejren har følgende kontaktpersoner:
Ønsker man at booke en lejeperiode sendes en mail til udlejer. Her oplyses navn, adresse, mobilnr, mailadresse samt ønsket lejeperiode. Herefter sender udlejer, pr. mail (word-fil), en lejekontrakt til underskrift/returnering indenfor 8 dage fra modtagelsen. Lejemålet er først gældende når udlejer har modtaget den underskrevne kontrakt.
Såfremt en lejer, efter indgået lejemål, skifter navn, adresse, telefonnummer eller e-mailadresse bedes dette venligst meddeles til udlejer.
De fleste offentlige institutioner (børnehaver, skoler, uddannelsesinstitutioner m.m.) betaler via E-faktura. Vi skal bruge institutionens navn, adresse, kontaktperson, tlf.nr., EAN-nummer, emailadresse samt lejeperiode. Spørg på kontoret/administrationen så vi får alle nødvendige og korrekte informationer med.
Al henvendelse vedrørende indbetalinger rettes til kassereren.
|